Silnik elektryczny 6,5 kW - 230/400 V-1450 obr. ze sprzęgłem elastycznym, wał wewnętrzny Ø24 mm, IEC 112 - zabezpieczony termicznie, do pomp ciśnieniowych INTERPUMP serie: 47(VHT-SS) - 59(E3) - 66(VHT-SS), COMET serie: RW-TW
Cena regularna:
Cena regularna:
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Silnik elektryczny do pompy ciśnieniowej
Moc: 6,5 kW
Obroty 1450 obr
Napięcie: 230/400 V - 50 Hz
Średnica do wału: 24 mm
Rostaw otworów do montażu pompy : Ø 87 mm
MADE IN ITALY
SilnikI z podwójnym kołnierzem
Silnik DOUBLE FLANGE to wysoce innowacyjne rozwiązanie opracowane przez Nicolini, polegające na nowym systemie sprzęgania silników elektrycznych do pomp wysokociśnieniowych.
Rozwiązanie techniczne zakłada syntezę zalet silnika z wałem drążonym (zmniejszone wymiary i niskie koszty) z zaletami technicznymi standardowych silników z kołnierzem pompy i sprzęgłem elastycznym (prosty montaż i łatwa pomoc).
Silnik ma dwa kołnierze: pierwszy kołnierz otacza łożysko D (od strony pompy) i chroni serce silnika; drugi kołnierz przewidziany jest do podparcia pompy wysokociśnieniowej i pomieszczenia złącza sprężystego o zmniejszonych wymiarach (dla napędu bezpośredniego typu tradycyjnego).
Obydwa kołnierze mają ten sam punkt implantacji na obudowie silnika. Silnik PODWÓJNY KOŁNIERZ firmy Nicolini oferuje ważne alternatywne rozwiązanie w stosunku do tradycyjnego kołnierza pompy, zawierającego wymiary zespołu silnik-pompa i oferującego zalety sprzęgła elastycznego.
Silnik charakteryzujący się zwartą i innowacyjną konstrukcją zapewnia jednocześnie całkowitą ochronę przed kontaktem z częściami w ruchu oraz niezawodność tradycyjnych silników . Silniki z podwójnym kołnierzem można montować razem z większą częścią modele pomp wysokociśnieniowych produkowanych przez głównych producentów.
Trójfazowe silniki asynchroniczne firmy Nicolini posiadają wirnik
klatka wiewiórcza i uzwojenie stojana, które można połączyć w gwiazdę
lub trójkąt przez dostarczoną listwę z 6 zaciskami.
Silniki trójfazowe są zwykle dostarczane z uzwojeniami
230/400 V (lub 400/690 V dla wyższej mocy wyjściowej lub układ gwiazda-trójkąt)
rozruch) i częstotliwość 50 Hz lub 60 Hz.