Silnik spalinowy Vanguard 200 - 6.5 HP / 4.8 KW, rozrusznik linkowy
Opis
Nowy Vanguard ® 200
MNIEJSZY HAŁAS. ZMNIEJSZONE WIBRACJE.
Trwała wydajność. Łatwiejsze uruchamianie. Niższy poziom hałasu. Mniejsze wibracje. Zwiększony komfort użytkownika. Wszystko przy niższym całkowitym koszcie posiadania niż konkurencja.
Nowy Vanguard 200 został zbudowany od podstaw, aby zapewnić klientom to, czego potrzebują do wykonania pracy. Przewyższa resztę dzięki ekskluzywnym innowacjom rynkowym, takim jak Transport Guard ™ - sterowanie 3 w 1, które eliminuje rozcieńczanie oleju / paliwa. Ponadto jest to zamiennik, który można łatwo dopasować, bez konieczności przeprojektowywania. Uaktualnij do Vanguard 200 - silnika OHV, który napędza popyt na Twoją markę.
Typ silnika: Jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem, OHV (górnozaworowy)
Model: 12V332
Moc: 4,8 KW brutto * przy 3600 obr./min
Moc: 6,6 HP brutto * przy 3600 obr./min
Cylinder: Żeliwny
Ilość Cylindrów: 1
Pojemność: 203 cm3
Seria: Vanguard
Wymiary: (Dł. X Szer. X Wys.) 289 x 375 x 361 mm
Waga: 18 kg
Pojemność Zbiornika Paliwa: 3.1 l
Pojemność Miski Olejowej: 0.6 l
Średnica wału: 19,05 mm
Długość wału: 62 mm
Rozrusznik ręczny: Tak
Uproszczone uruchamianie w 3 krokach
Nowy zoptymalizowany 3-etapowy proces uruchamiania pozwala na krótszy ciąg liny przy mniejszej wymaganej sile uciągu. Testowany do -29 ° C, aby zapewnić łatwiejszy rozruch w każdej temperaturze.
Eliminacja rozcieńczania paliwa / oleju
Wyjątkowy system TransportGuard ™ chroni przed niepotrzebnym marnotrawstwem oleju, przestojami sprzętu i zmniejszoną produktywnością. Wystarczy obrócić przełącznik 3 w 1 do położenia STOP, aby jednocześnie wyłączyć zapłon silnika i dopływ paliwa - rozwiązując problem zwrotu sprzętu wypożyczonego numer jeden.
Bardziej wydajne zarządzanie energią
Regulowany bieg jałowy zapewnia większą moc użyteczną na biegu jałowym, precyzyjne ustawienie prędkości i lepszą reakcję obciążenia.
Mniej wymian filtra powietrza
Niższy całkowity koszt posiadania wynikający z niezrównanych 600-godzinnych okresów wymiany filtra powietrza - dwa razy więcej niż w standardach branżowych - dzięki cyklonowej filtracji powietrza, która jest standardem we wszystkich silnikach Vanguard.
Dłuższe okresy międzyobsługowe oleju
Okresy międzyobsługowe oleju silnikowego są dwukrotnie dłuższe niż standardowe w branży - co obniża całkowity koszt posiadania. Czas pracy Twojego sprzętu wydłuża się, a koszty konserwacji i związane z tym przestoje są zmniejszone. Do 50% mniej marnotrawstwa oleju * obniża koszty recyklingu.